سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

مشعل موتورخانه چیست؟

۸ بازديد

مشعل موتورخانه چیست؟

مشعل موتورخانه به عنوان قلب موتورخانه شناخته می شود که وظیفه اصلی یعنی گرمایش آب را بر عهده دارد. نحوه عملکرد مشعل در موتورخانه به این صورت می باشد که گرمای مورد نیاز برای گرم کردن آب را در دیگ موتورخانه فراهم می کند.

مشعل موتورخانه از اجزای مختلفی همچون لایه صدا گیر، مخلوط کن، نازل سوخت اولیه، مخزن اولیه و ثانویه ورودی هوا، محفظه احتراق و رایزر سوخت تشکیل شده است.

انواع مشعل موتورخانه

مشعل های موتورخانه با توجه نوع سوخت به چند دسته تقسیم می شوند. از انواع مشعل موتورخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشعل گازی موتورخانه: این مشعل سوخت مورد نیاز خود را از منابع گاز شهری تامین می کند.
  • مشعل گازوئیلی موتورخانه: این نوع مشعل با نام مشعل دیزل نیز شناخته می شود و نسبت به انواع مشعل های دیگر خراب های زیادی را به بار می آورد و طول عمر کوتاه تری دارد.
  • مشعل دو گانه سوز موتورخانه: این نوع مشعل سوخت مورد نیاز خود را از ترکیب نفت و گاز تامین می کند.
  • مشعل مازوت سوز: یکی از ارزان ترین نوع مشعل، مشعل مازوت سوز می باشد که از آن با نام مشعل نفت کوره ای نیز یاد می شود.
  • مشعل بدون دمنده: انرژی مورد نیاز این مشعل از طریق یک دودکش تامین می گردد. مشعل بدون دمنده با نام اتمسفریک نیز شناخته می شود.

مشکلات رایج مشعل موتورخانه

در ادامه به بررسی چند نمونه از مشکلات رایج مشعل موتورخانه و راهکارهای پیشنهادی برای رفع آنها می پردازیم.

کافی نبودن فشار

در مواردی که فشار گاز کم باشد و یا فیلترها کثیف و مسدود شده باشند، فشار مشعل کاهش می یابد که به این منظور باید فیلتر را تمیز کنید.

جرقه نزدن

در صورت عواملی همچون خراب شدن کابل های جرقه، خراب شدن ترانسفورمر جرقه و خرابی رله ممکن است این مشکل به وجود آید که به منظور تعمیر آن باید رله را تنظیم کنید، ترانسفور و کابل های جرقه را نیز تعویض نمایید.

خاموش شدن مکرر مشعل

در مواردی که شعله تنظیم نباشد و یا فاصله بین الکترودها زیاد باشد، مشعل به صورت مکرر در حین کار کردن خاموش می شود که به این منظور باید جریان گاز و هوا و فاصله بین الکترودها را تنظیم کرد.

پس زدن شعله

از عواملی که در پس زدن شعله تاثیر گذار است می توان به اختلال در سیستم جرقه زنی و کمبود گاز اشاره کرد که برای رفع این مشکل باید سیستم جرقه زن بررسی و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردد.

در صورتی که هر یک از مشکلات فوق برای مشعل موتورخانه به وجود آمد می توانید با مرکز تاسیسات نوبهار تماس بگیرید. تکنسین های متخصص تاسیسات نوبهار به بررسی و تعمیر مشعل موتورخانه می پردازند.

تعمیر مشعل موتورخانه

اگر مشعل موتورخانه خراب شود، قسمت های مختلف موتورخانه عملکرد صحیح خود را از دست می دهند. در صورت خرابی مشعل موتورخانه باید از یک متخصص تاسیسات کمک بگیرید. تکنسین های تاسیسات نوبهار به بررسی موتورخانه می پردازند و اگر با خرابی مشعل موتورخانه مواجه شوند و تشخیص دهند که عملکرد نادرست موتورخانه ناشی از خرابی مشعل است به تعمیر مشعل موتورخانه می پردازند.

قیمت مشعل موتورخانه

با توجه به اینکه مشعل یکی از بخش های اصلی موتورخانه است باید نوع با کیفیت و استاندارد آن را خریداری کنید. قیمت مشعل های موتورخانه به عواملی همچون نوع سوخت مورد استفاده، توان کاری و برند آن بستگی دارد.

شیرآلات موتورخانه

علاوه بر مشعل یکی دیگر از قسمت های مهم موتورخانه، شیرآلات موتورخانه است. شیرآلات موتورخانه با توجه به عملکردی که در سیستم موتورخانه دارند به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • شیرهای رها کننده
  • شیرهای سماوری
  • شیرهای هواگیر همچون تک روزنه و دو روزنه
  • شیرهای یک طرفه همچون دروازه ای و سوپاپی
  • شیرهای تنظیم عبور مایعات همچون زاویه دار، بشقابی و سوزنی

هر کدام از شیرآلات موتورخانه در اثر عوامل مختلفی ممکن است دچار خوردگی و در نهایت خرابی شوند که در چنین مواقعی باید این مشکلات را با یک تکنسین متخصص در میان بگذارید. تکنسین های تاسیسات نوبهار با بررسی شیرآلات موتورخانه اگر نیاز باشد به تعمیر شیرآلات می پردازند و در صورتی که خرابی و یا خوردگی ایجاد شده در شیرآلات زیاد باشد نسبت به تعویض آن اقدام می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تاسیسات نوبهار به صورت رایگان در تماس باشید.

 

نکات ضروری در رابطه با انتخاب گوشی های حفاظتی و محافظ گوش

۷ بازديد

نکات ضروری در رابطه با انتخاب گوشی های حفاظتی و محافظ گوش

به نقل از فروشگاه ایمنی ها؛ سر و صدای بالا یکی از عوامل زیان آور محیط کار می باشد که به دلیل تاثیر منفی فیزیولوژیکی، روحی، روانی و اجتماعی بر روی انسان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل زیان آور، محیط کار به حساب می آید. از جمله اثرات منفی این عامل زیان آور تاثیر آن بر روی حس شنوایی است.

با توجه به اینکه، حس شنوایی انسان بر گفتار و زبان، پردازش های رفتاری و شخصیتی هنجار در جامعه، یادگیری و توانایی ارتباط با محیط در ارتباط مستقیم است، یکی از مهم ترین حواس بدن و سرمایه وجودی انسان به شمار می رود و مهم ترین دروازه ای است که انسان از طریق آن وارد دنیای اطراف خود می شود، بنابراین لازم است انسان برای سلامتی آن کوشا باشد.

برای حافظت از این حس  تاثیر گذار و اساسی لازم است به موازات پیشرفت های تکنولوژی و ایجاد آلودگی صوتی، تدابیری برای سلامتی آن اندیشیده شود. یکی از این تدابیر که سهل و ساده ترین روش برای حفاظت شنوایی است استفاده از گوشی محافظ ایمنی ها می باشد که استفاده از آن برای حفظ سیستم شنوایی در محیط کار پر سر و صدا ضروری است.

گوشی های ایمنی مانعی بین منبع تولید صدا و گوش ایجاد می کند. در صورتی که در کاربرد آنها طریقه استفاده صحیح و نکات بهداشتی رعایت نشود نه تنها سیستم شنوایی افراد را محافظت نمی کنند بلکه می توانند ضررهای جبران ناپذیری به این بخش مهم وارد کنند.


? انواع گوشی های حفاظتی :


گوشی های حفاظتی را به چند دسته تقسیم می کنند.

هر کدام از انواع مختلف این گوشی ها دارای مزایا و معایبی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می سازد. بدیهی است که نمی توان به اطمینان از یک وسیله خاص به عنوان بهترین نوع یادکرد بلکه انتخاب نوع وسیله حفاظتی گوش باید با توجه به شرایط و عوامل محیط کار انجام گیرد.


? ایرپلاگ  (EarPlag)

 

این گوشی طوری طراحی و ساخته شده است که در مجرای خارجی گوش قرار می گیرد. این نوع محفاظ گوش، به طور معمول ارزان قیمت و دارای دوام کوتاه و محدود بوده و انواع یک بار مصرف تا استفاده چند ماهه آنها وجود دارد. معروف ترین آنها از جنس لاستیک، اسفنج فایبرگلاس، اسفنج وینیل است

  ? ایرماف (Ear Muff)


این گوشی که رایج ترین وسیله حفاظتی در محیط کار صنعتی محسوب می شود از دو پوسته صلبی با فرم نیم کرده و یا شکل های مشابه غیر منظم تشکیل شده که توسط یک تسمه فلزی در مقابل گوش قرار می گیرد. در محل تماس پوسته های گوشی با سر یک لایه نرم و انعطاف پذیر قرار می گیرد که در پیرامون لاله گوش کیپ می شود این نوع گوشی ها دارای اجزای اصلی هستند که عبارتند از:


فنجانک (Cup) که از پوسته های سفت به فرم نیم کره یا اشکال دیگر تشکیل شده است.


بالشتک (Cushion) دارای لایه لاستیکی و انعطاف پذیری است که پیرامون لاله گوش قرار می گیرد.


فنر (Headband) دو فنجانک را در دو طرف گوش ثابت نگه می دارد.

? کلاه محافظ  Helmet


این وسیله از یک کلاه محافظ که قسمت اعظم سر را می پوشاند، تشکیل شده است. این وسیله حفاظتی گوشی از قدیمی ترین، عجیب ترین و گرانترین وسیله فردی محسوب می شود. عملکرد آکوستیکی آن نیز تاکنون چندان متفاوت و برتر از گوشی های محافظ نبوده است، استفاده از آن تنها به عنوان یک محافظ، چندان معقول به نظر نمی رسد اما اگر حفاظت سر مطرح باشد می توان از آن به عنوان یک محافظ در مقابل صدا یاد کرد.
Semi insert
یا Partical insert این واژه ها شامل گروهی از وسایل حفاظت شنوایی بوده که در واقع ترکیبی از پلاگ و گوشی حفاظتی است. یعنی قسمت اصلی و فعال آن شبیه پلاگ (توپی) است که در داخل مجرای گوش قرار می گیرد. اما قسمتی از آن نیز بیرون از گوش واقع شده و توسط یک نوار نگهدارنده بر روی سر نگه داشته می شود.

? محافظ های فعال (Active Protectors)


 رویکرد اغلب مردم در رابطه با انتخاب ایرپلاگ بر اساس رنگ و شکل و سلیقه شخصی می باشد. فرضیه عمومی این است که هر ایرپلاگی که در گوش قرار گیرد از شنوایی من محافظت می کند و مشخصات آن اهمیتی ندارد.

کانال گوش دارای اندازه‌ها و اشکال مختلفی است که هر دو عامل تناسب و سطوح محافظتی ایرپلاگ تاثیرپذیر می‌باشد، به علاوه راحتی گوش و عدم احساس فشار در داخل کانال گوش نیز تاثیرگذار است.

 بر اساس مطالعه انجام گرفته در مورد اندازه کانال گوش در نژادها و جمعیت‌های مختلف نتایج مبنی بر کوچک‌تر بودن تقریباً ?? درصدی اندازه کانال گوش خانم‌ها نسبت به آقایان به‌دست آمده است، همچنین افرادی که از نسل‌های آسیایی و آفریقایی بودند کانال گوش کوچک‌تری نسبت به نسل‌های اروپایی در مقایسه جمعیتی داشتند
یکی از مزایای ارائه تنوع در اشکال و اندازه‌های وسایل محافظ شنوایی در حقیقت این نکته است که مبلغ خرید تمام شده بدون افزایش بوده و یا با افزایش ناچیزی همراه می‌باشد.

آزمایش تناسب وسایل محافظ شنوایی به کاربر اجازه می‌دهد که محافظ‌های شنوایی گوناگونی را که ممکن است برای او مناسب باشند را امتحان کند. غالباً اولین ایرپلاگ انتخاب شده توسط کارکنان به عنوان بهترین گزینه برای آنها نمی‌باشد. با وجود چندین نوع از ایرپلاگ، تصمیم گیری می‌تواند در رابطه با اینکه کدام ایرپلاگ برای کاربر مورد نظر انتخاب بهتری باشد سخت گردد. چه اقدامی مشاور ایمنی می‌بایست انجام دهد بعد از زمانی که کاربر از اولین ایرپلاگ خود محافظت کمی می‌گیرد؟


منظور از محافظ های فعال آن دسته از وسایل حفاظتی است که کاهش تراز صدا در آنها به کمک ترکیبی مناسب از عناصر الکترونیک صورت می گیرد. که به آنها جاذبه های الکترونیک نیز گویند. این وسایل به دلایل مختلف هم چون گرانی، حجیم بودن، وابستگی زیاد به فرکانس و … کاربرد زیادی ندارد.

برای کاربرد زیاد دو نوع گوشی ایرماف و ایرپلاگ در صنعت و استفاده بهینه و بالا بردن کارایی این دو محافظ شنوایی لازم است موارد زیر در استفاده از آنها رعایت شود.


? طریقه استفاده از گوشی روگوش (ایرماف):


صفحات گوشی را از داخل صفحات نگهدارنده بیرون بکشید و مطمئن شوید بالشتک ها و نم گیرها به طور صحیح روی گوشی قرار گرفته اند.
رکاب های فلزی را در امتداد نوار نگهدارنده تا آخر بیرون بکشید.
رکاب ها را به داخل بلغزانید تا باند نگه دارنده به آرامی روی سر قرار بگیرد. قرار گرفتن لایه ضخیم مو یا موارد دیگر زیر بالشتک تاثیر حفاظت شنوایی آن را کاهش خواهد داد.
قاب های گوشی را روی گوشی ثابت کنید به این صورت که فلش یا علامت Top برای ثابت شدن بهتر سمت بالای گوشی باشد و هد باند را به طور دقیق بر روی سر قرار دهید.
از گوشی خودتان به درستی مراقبت کنید و بعد از استفاده در هوای خنک و خشک به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید و مواقعی که از گوشی استفاده نمی کنید باید با مایع آب و صابون و آب ولرم شسته شود و به هیچ وجه نباید از مواد حلال و تمیز کننده استفاده شود.


? طریقه استفاده از گوشی داخل گوش (ایرپلاگ):


ابتدا بند گوشی را در جای خود محکم کنید.
گوشی را در داخل گوش قرار دهید.
با یک دست لاله گوش را به طرف بالا و خارج بکشید و با دست دیگرگوشی را به آرامی با حرکت چرخشی به داخل کانال گوش بفرستید.
گوشی باید طوری قرار گیرد که حداکثر حفاظت خوب و مطمئن را فراهم سازد و برا ی خارج کردن گوشی، لاله گوش را به همان ترتیب قبلی گرفته و با حرکت چرخشی، گوش را خارج کنید.
به دلیل اینکه در زمان قرار دادن و خارج کردن سریع گوشی می تواند باعث صدمه به پرده گوش (پرده صماخ) شود بنابراین لازم است حرکت چرخشی در زمان قرار دادن و خارج کردن گوشی رعایت شود.
گوشی ها باید به طور مرتب تمیز شوند و برای تمیز کردن از آب ولرم و مایع صابون استفاده شود.
گوشی ها، هر روز در پایان کار (به طور روزانه) باید شسته شوند.
در محیط های پر سر و صدا، برای محافظت بیشتر سیستم شنوایی بهتر است از گوشی داخل گوش و گوشی رو گوش به صورت ترکیبی (همزمان) استفاده شود.

انتخاب نوع ایرپلاگ بر اساس موارد ذیل می باشد :

سایز

چوب پنبه‌ای که درب بطری را می‌پوشاند (اگر بزرگ‌تر از دهانه بطری باشد نمی‌توان آن را داخل نمود و اگر کوچک‌تر باشد مایعات بطری از کنار آن نشت می‌کند)، ایرپلاگی که خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد هرگز نمی‌تواند عایق صوتی خوبی باشد. به دهانه کانال گوش کاربر جهت تشخیص اینکه آیا ایرپلاگ با اندازه دیگری مناسب خواهد بود نگاه کنید.

 ایرپلاگ ها در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و چیزی به عنوان یک ایرپلاگ برای تمامی اندازه‌ها مناسب می‌باشد وجود ندارد.

 اندازه‌ها و اشکال استاندارد جهت بهتر ساخت متناسب ایرپلاگ ها با گوش کاربران در کارگاه چه خواهد بود؟

نتایج به‌دست آمده از هزاران آزمایش تناسب در کارگاه‌های مختلف نشان داده‌اند که ? نوع ایرپلاگ های ذیل، دست کم تناسب مطلوبی را ارائه می‌دهند:

  • ایرپلاگ بزرگ از جنس فوم     
  • ایرپلاگ بزرگ با قابلیت استفاده مجدد
  • ایرپلاگ کوچک‌تر از جنس فوم
  • ایرپلاگ کوچک‌تر با قابلیت استفاده مجدد

اشکال

کانال‌های گوش دارای اشکال مختلفی می‌باشند.

ایر پلاگ مناسب گوش با کانال‌های دایره‌ای ، ایرپلاگ های پله‌ای می باشد .

ایر پلاگ مناسب گوش با کانال های بیضوی یا دهانه کانال گوش به شکل شکافت،ایرپلاگ های از جنس فوم توصیه می گردد.

دهانه کانال گوش‌ها ممکن است دایره‌ای، بیضوی و یا به شکل شکاف باشند


سهولت در قرار دادن داخل گوش:

  ایرپلاگی که دارای دسته می‌باشد  ممکن  است  برای  برخی  از کارکنان وارد نمودنش به داخل گوش آسانتر باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، تعداد زیادی از گزینه‌ها در ایرپلاگ ها موجود می‌باشند که در انتخاب صحیح ایرپلاگ بتوان از آنها استفاده نمود.

عواملی از قبیل :
دارای بند و یا بدون بند
–  یک‌بار مصرف و یا چند بار مصرف بودن
–  ایرپلاگ هایی که از سر هم بندی قطعات مجزا می‌باشند (ایرپلاگ های مورد استفاده در صنایع غذایی)
– 
میرایی به یک اندازه در فرکانس‌های مختلف

اما یک ویژگی بارزی که در همه ایرپلاگ ها موجود بوده و عامل خوبی جهت انتخاب ایرپلاگ نمی باشد؛ درجه کاهش سروصدا و یا NRR  می باشد.

NRR  ایرپلاگ عاملی بر حسب محاسبات داخل لابراتوار بوده و تخمین مقدار محافظت آن در شرایط ایده آل آزمایشگاهی و با تناسب از نظر شکل و اندازه ایرپلاگ با کانال دریافت کننده بدست آمده است. بر اساس پروتکل آزمایش مقدار NRR؛ ایرپلاگ های بزرگ از جنس فوم دارای درجه کاهش سروصدا بالاتری می باشند.

 
اما اگر مدیر ایمنی ایرپلاگ هایی را فقط بخاطر داشتن NRR بالا انتخاب نماید، ضمن اینکه انتخاب او کاملاً مخالف سیاست تنوع تولید ایرپلاگ می باشد. مدیر ایمنی در عوض تعداد زیادی از کارکنان را خواهد یافت که نمی توانند ایرپلاگ بزرگ از جنس فوم را داخل گوش خود قرار دهند. اگر بزرگی به تنهایی معیار انتخاب قرار گیرد، تعداد زیادی از کارکنان مجبور می شوند ایرپلاگی را استفاده نمایند که ظاهراً در داخل گوش ها قرار گرفته، اما در حقیقت بعلت عدم تناسب با کانال داخلی گوش و کاهش سطح NRR  نسبت به عدد درج شده محصول که بر روی جعبه اش نیز نخواهد رسید.

برای مشاهده و خرید گوشی مناسب کار خود می توانید با کارشناسان فنی و فروش فروشگاه اینترنتی ایمنی ها به نشانی www.imeniha.com مراجعه نمایید. امیدواریم مطالب ذکر شده مورد توجه شما عزیزان گرفته باشد.

سفر و گردشگری چه تاثیرات مثبتی بر روحیه انسان دارد؟

۱۰ بازديد

سفر و گردشگری چه تاثیرات مثبتی بر روحیه انسان دارد؟

برای اکثر گردشگران سفر یک برنامه ی لوکس می باشد، بسیاری از افراد هنگام مسافرت از زندگی لذت می برند و مرور خاطرات آن نیز دوست داشتنی است. با وجود لذت ها و خوشی نهفته در سفر شاید به ندرت به آثار و بهره سفر بر سلامت فیزیکی و روحی فکر کرده باشیم.

در این مقاله که توسط مجله اینترنتی چرخونکی آماده شده را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت . در زندگی روزمره از سایر فعالیت هایی که به سلامت مرتبط باشند، مانند ورزش و رژیم غذایی، اطلاع داریم. مسافرت می تواند هم از لحاظ جسمی و هم از بعد روحی بدن انسان را سالم تر کند، پس با داشتن پول و زمان کافی بهتر است که برنامه ای برای مسافرت در نظر بگیرید.

سفر و گردشگری می تواند تغییرات مثبت و اساسی ایجاد کند که نتیجه آن هم در دوران سفر و هم در دوران بلند مدت پس از سفر می توان مشاهده نمود.

از تاثیرات مثبت سفر می شود به موارد ذیل اشاره کرد

تغییر در شخصیت

سفر کردن همیشه چالش هایی را در بر دارد و باعث می شود شما از منطقه راحت خود خارج شوید، این یکی دیگر از اثرات سفر کردن است.

استرس زدایی با مسافرت

ما در زندگی روزمره بنا به دلایلی مانند شغل، روابط اجتماعی و خانوادگی دچار تنش و استرس می شویم.

یکی دیگر از اثرات سفر رهایی از استرسها و تعهدات زندگی روزمره  است.

بروز شادی

اثرات سفر فقط در طول سفر و بعد از سفر احساس نمی شود. در حقیقت، حتی فقط فکر کردن به تعطیلات می تواند روحیه شما را تقویت کند.

خواب راحت

گشت و گذار در سفر باعث خستگی و در نتیجه خواب راحت می شود.با سفر کردن از مشکلات و روزمرگی ها دور می شوید و احساس آرامش می کنید که باعث خواب راحت می شود.

جذب اکسیژن

رفتن به سفر و قرار گرفتن در هوای پاک و سالم باعث می شود که اکسیژن بیشتری به مغز برسد ،درطبیعت عمیق تر نفس بکشید تا اکسیژن بیشتری وارد بدنتان شود.

چه خوب می شود اگر سفر جایگاهی در میان زندگی ما داشته باشد تا به واسطه آن در جهت رشد و تعالی روح و روانمان قدم برداریم و حصارهایی که شب و روز به دور خود تنیده ایم را برای مدت کوتاهی پاره و خود را از تمامی آن ها خلاص نماییم. هر چه بیشتر به سفر کردن بپردازیم، احساس رضایت و دلگرمی ما به زندگی بیشتر گشته و با انرژی و نشاط فراوان تری به سمت مقابله با مشکلات پیش خواهیم رفت.

پزشکان معتقدند بسیاری از اختلالات و بیماری ها، ریشه در اعصاب و روان انسان ها دارند.  در جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، استرس ها و نا آرامی ها گریبان همه را گرفته است. تنش ها و خستگی های جسمی، از هر سو به هر کدام از ما فشار می آورد.

بنابراین نیاز است انسان با سفر کردن، بهترین و موثر ترین درمان را در جهت بهبود روح و روان خود انتخاب کند.  مهم ترین تاثیرات سفر در سلامت روان فرد، تأمین نیازهای روان از طریق دستیابی به نشاط و آرامش فکری است.

و در نهایت سفر شادی آفرین است

مسافرت بهترین روش برای تجربه چیزهای جدید و جذاب است و موجب می شود به خیلی از زیبایی ها یا تجربه های متنوع دیگر چشم بدوزید اگر اطلاعات کاملی ندارید می توانید با مراجعه به مجله تفریحی و سرگرمی نکته های لازم را بیاموزید. اگر به مکانی سفر کردید که قبلا آرزوی آن را داشتید، زمانی را برای کاوش و بازدید از جاذبه های آن اختصاص بدهید، و مجموعه ای از خاطرات خوش را برای آینده رقم بزنید.

این روش موجب می شود که سطح هورمون های شادی (هورمون دوپامین و سروتونین) در بدن جاری گردد و با یاد آوردن خاطرات سفر احساس خوبی داشته باشید. گفتنی است که طبق یافته های یک از مطالعات، پیش بینی و انتظار یک تعطیلات از قبل برنامه ریزی شده می تواند افراد را چند برابر خوشحال کند.

http://gg.gg/133793

https://bit.ly/3RuZUQv

https://did.li/YKRNf

https://mub.me/0L6N

https://llk.dk/wyj4r7

http://s.ecmaps.de/mlqyd

https://0rz.tw/lv3zN

 https://v.gd/UYWalS

و تعادل جسمی، روحی و احساسی افراد را افزایش دهد. یکی دیگر از مطالعات نیز روشن کرده است که خریدهای تجربی (مانند سفر)، در مقایسه با خریدهای مادی مانند خرید لباس یا لوازم الکترونیک، می تواند لذت بیشتری به مردم هدیه بخشد.

اگر اهل زندگی و کارهای روتین هستید و به ندرت از توانایی های هوش هیجانی و خلاقیت خود استفاده میکنید یا در مواجهه با مشکلات به سادگی خود را تسلیم میکنید؛ سفر به کویر یا جنگلی سرسبز در کنار دوستان و یا خانوادتان برای شما بسیار کمک کننده است.

بیشتر بخوانید : سلامت و زیبایی

در این سفر بهتر است برای اقامت خود کمپی برپا کنید و چند روزی زندگی بدون تکنولوژی و امکانات پیشرفته در شهرها را سپری کنید؛ خواهید دید که چه توانایی های بسیاری برای حل مشکلات و اتفاقات درون شما وجود داشته و از آن بی خبر بوده اید .

و یا چه ذهن فعال و خلاقی داشته اید بدون آنکه از قدرت آن با خبر بوده باشید و در این سفر خواهید دید که چگونه کمبودها و کاستی ها را با استفاده از قدرت ذهن خود پوشش و جایگزین خواهید کرد و شگفت زده خواهید شد از اینکه چه روحیه تسلیم ناپذیری درون شما وجود داشته و شما به سادگی در برابر برخی مسائل کوتاه می ‌آمدید.

 

https://dailygram.com/profile-55910/?link-id=453759

https://lessontoday.com/activity/p/2824685 /

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1987228 /

https://checkpointforarts.com/activity/p/855646 /

https://www.pedicure.com/activity/p/453342 /

http://www.bcsnerie.com/activity/p/4066761 /

http://sqworl.com/zhufs7

https://prayercaresharenetwork.com/activity/p/1029829 /

https://www.webtalk.co/n/44803158

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-charkhonaki-ir-category-travel-%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%88%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%DA%86%D8%B1%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF

https://cascade.org/node/6583?page=194#comment-90895

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2022/06/23/kick-start-your-summer-how-to-pack-a-plant-based-picnic

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/739697

جذابیت های بیوگرافی چهر های مد و فشن

۹ بازديد

جذابیت های بیوگرافی چهر های مد و فشن

به گزارش مجله اینترنتی چرخونکی گاهی با دیدن ظاهر زندگی یک فرد مشهور، تصور می‌کنید که او در اوج خوشبختی زندگی می‌کند. البته هیچ شکی در این نیست که شهرت، ثروت و سلامتی، چند پایه مهم خوشبختی زندگی هر انسانی هستند.

اما اکثر ما غافل از این هستیم که پشت این خوشبختی، چه سختی‌ها و مشقت‌هایی وجود دارند. بیشتر ما انسان‌ها تصور می‌کنیم که موفقیت دیگران، تنها شانس و اقبال بوده و خودشان هیچ نقشی در آن نداشتند. این در حالی است که اکثر افراد موفق، تنها با پشتکار، تلاش و ثبات قدم توانستند به جایگاهی که دارند، برسند.

یکی از موثرترین روش های افزایش انگیزه و ایده گرفتن برای حل مسائل در مسیر موفقیت خواندن بیوگرافی بازیگران زن و مرد و زندگینامه افراد موفقی حالا در هر زمینه هایی که پیش از ما این مسیر را طی کرده اند. همه افراد موفق در مسیر زندگی خود با چالش هایی مواجه بوده اند و برای حل آنها قطعا راه حل هایی را بکار برده اند.

وقتی این مطالب را می خوانید متوجه می شوید که شما تنها کسانی نیستید که در مسیر اهداف خود به چالش هایی برخورد کرده اید و با خواندن زندگی افرادی که پیش از شما این راه رفته اند، انگیزه شما برای حرکت بیشتر و امید و ایمان شما برای موفقیت صد چندان می شود.

زمانی که زندگی‌نامه یک فرد بسیار موفق مثلا یک چهره معروف را در مجله مد و فشن را می‌خوانیم، گاهی خواهیم دید که از چه جایگاهی مسیر موفقیت خود را آغاز کرده‌اند. شاید با خواندن زندگی‌نامه فردی که آرزوی زندگی او را داریم، دریابیم که ابتدای مسیر شروع، موفقیتی بسیار وخیم‌تر از ما را داشته ولی در حال حاضر نامی پر آوازه دارد.

زمانی که با چنین مسائلی رو به رو می‌شویم، می‌بینیم که چقدر قدر داشته‌های خود را نمی‌دانیم. می‌بینیم که چقدر می‌توانیم مسیر ساده‌تری داشته باشیم اما جرات شروع آن را نمی‌کنیم. این باعث می‌شود تا با اعتماد به نفس بیشتری مسیر موفقیت را شروع کنیم.

چرخه پر هیاهوی زندگی افراد مشهور

احتمالاً شما هم تابحال به این فکر کرده‌اید که چرا زندگی شخصی ستاره‌ها و افراد مشهور تا این اندازه برای عامه مردم مهم است. چرا اطلاعات این افراد که حتی در عمرمان از نزدیک ندیدیم، تا این اندازه برایمان اهمیت دارد؟

 

همه این داستان‌ها یک چرخه دارند. اول مطالبی درمورد اینکه فلان خواننده با فلان هنرپیشه می‌چرخد می‌خوانید. بعد مطلبی تایید می‌کند که خبرهایی بین این دو نفر است. بعد هم خبر هیجان‌انگیز ازدواج آنها را از همه جا می‌شنوید و می‌خوانید.

 بعد از آن شایعاتی درمورد مشکلاتی در زندگی آنها می‌شنوید و بعد هم به احتمال زیاد خبر جدایی‌شان. برای تکمیل کردن این چرخه، مطالبی هم درمورد طلاق پرماجرای آنها عنوان می‌شود. البته این چرخه می‌تواند شکل‌های دیگری هم داشته باشد اما الگوی کلی همه آنها تقریباً یکی است.

همه این چرخه‌ها از ایدآل نشان دادن زندگی یک نفر شروع شده، با تردید درمورد خوبی زندگی او دنبال شده و در آخر فرجام فاجعه‌بار آن را عنوان می‌کند.

بیشتر بخوانید : جاهای دیدنی

شما هم الگوی خود را بسازید

گاهی انسان باید یک گام بالاتر برود و زندگی خود را از فراز آسمان نگاه کند. زمانی که در یک ماز (مسیر تو در تو) افتاده باشید، قطعا پیدا کردن مسیر پایان بسیار دشوار خواهد بود. اما اگر بتوانید با یک دوربین از بالا به خودتان نگاه کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا دیگر پیدا کردن مسیر پایان دشوار خواهد بود؟

در بسیاری از موارد ما انسان‌ها خودمان را در یک مسیر تو در توی خیالی قرار می‌دهیم. آنقدر خودمان را درگیر حل یک مشکل می‌کنیم، که به فکر راه‌های دیگر نخواهیم بود. گاهی پیدا کردن یک راه جدید، بهتر از حل کردن مشکلی است که با آن سر و کار دارید.

 

گاهی باید رها کردن را بیاموزیم. همیشه رها کردن اشتباه نیست. شاید راهی که پیش گرفتید، اصلا بنا نیست شما را به سمت موفقیت هدایت کند. با این حال باز هم ممکن است روی آن مسیر پا فشاری کنید. اما با خواندن زندگی‌نامه یک فرد مشهور و موفق که مسیری مشابه شما را داشته، می‌توانید ببینید که چه گزینه‌های دیگری پیش روی شماست.

و در نهایت بیاموزید

دانستن اینکه آدم‌ها (چه آنهایی که مشهورند، چه آنهایی که نه) چگونه بحران‌های زندگی‌شان را رتق و فتق کرده‌اند، چگونه همسران خودشان را یافتند، خانواده‌های خود را توسعه بخشیدند و چگونه در مسیر شغلی‌شان پیشرفت کردند، خیلی آموزنده خواهد بود.

این افراد می‌توانند بازرگان، نویسنده، هنرمند، شاعر، سیاستمدار، سرباز، بازیگر، وکیل، مخترع، دانشمند، مهندس، پزشک، پرستار، معلم یا صاحب هر حرفه دیگری که می توانید به آن فکر کنید، باشند.

حال زمانی که شما تخصص مشخصی را بعنوان حرفه خود پیش می‌گیرید، می‌توانید با مطالعه بیوگرافی اشخاص حرفه‌ای در صنعت خود، روشی که آنها برای پیشرفت طی کردند را بیاموزید و از آن الگو بگیرید.

همچنین، به خاطر داشته باشید که هر شخصی در زندگی خودش اهدافی دارد. بدین ترتیب، اگر بتوانید اشخاصی را بیابید که اهداف آنها در زندگی با اهداف شما یکی است، می‌توانید ببینید که حرکت به سمت آن اهداف زندگی شما را بهتر خواهد کرد یا نه.

https://biiut.com/read-blog/42449

https://theomnibuzz.com/%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%db%8c%d8%ae%d8%aa%da%af%db%8c-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a6%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c /

https://www.click4r.com/posts/g/7732535 /

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/dr-amykhtgy-msy-l-rwnshnsy-w-hqwqy

http://budtrader.com/arcade/members/vigetir4/activity/988846 /

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/sfr-w-grdshgry-chh-tthyrt-mthbty-br-rwhyh-nsn-drd

https://postheaven.net/faheemkhatri4/sfr-w-grdshgry-chh-tthyrt-mthbty-br-rwhyh-nsn-drd

https://mayempire.com/read-blog/140638

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4480537

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/357152 /

https://www.homify.co.uk/ideabooks/9226858

در آمیختگی مسائل روانشناسی و حقوقی

۱۰ بازديد

در آمیختگی مسائل روانشناسی و حقوقی

علم روانشناسی و علم حقوق یک شاخه تخصصی و کاربردی روانشناسی است، با موضوعاتی سر و کار دارد که روانشناسی و قانون را به یکدیگر پیوند‌ می‌دهد، غالباً در مجازات و جلوگیری از جرم و جنایت‌ها نقش ایفا‌ می‌کند و بر خود مجرمین و جنایتکاران متمرکز‌ می‌باشد.

روانشناسی قانونی هماهنگ کننده نظریه‌های روانشناسی و بیماری شناسی الزم برای اجرای کیفر قانونی است.

بعضی از روان شناسان دارای مدرک تخصصی در زمینه ی روانشناسی قانونی هستند، اما بیشتر آن ها روانشناسانی هستند که دارای مدرک دکتری یا دکترای تخصصی روانشناسی می باشند. این روانشناسان ممکن است در هر دو زمینه ی حقوق مدنی یا جنایی فعالیت کنند.

روانشناسی قانونی و یا پزشکی قانونی یک حوزه تخصصی نسبتاً جدید در علم روانشناسی می باشد. در حقیقت، روانشناسی قانونی توسط انجمن روانشناسی آمریکا در سال 2001  و به طور رسمی به عنوان یک رشته تخصصی در حوزه روانشناسی معرفی شد.

با این وجود ریشه های این رشته به زمان تاسیس اولین آزمایشگاه روانی توسط وونت در لایپزیگ آلمان بر می گردد. به علت تمایل دانشجویان به تحصیل در این رشته، امروزه این رشته علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

فروید که رسالت خویش را در عرصه تشکیل شخصیت کودک به پایان رسانید در یکی از مطالب حقوقی خود، همه را متوجه ساخت که تا زمانی که ما خانواده‌های تربیت یافته نداشته باشیم، فرزندان تربیت یافته نداریم. و محیط خانواده یک عامل اصلی و کلیدی در رفتار مجرمانه کودک در زندگی اجتماعی اوست.

کار روان شناسان در مطالعه روی شخصیت، سازگاری، نحوه تربیت سبب شد تا روان پزشکان با استفاده از پرسش نامه‌های خود بتوانند شخصیت مجرم را چه در لحظات اولیه زندگی و چه بعد از آن بشناسند.

از یک روانشناس قانونی خواسته می شود تا در هر موردی یک  وظیفه خاص را انجام بدهد؛ به عنوان مثال، از او خواسته می شود بررسی کند که یک مظنون از نظر روانی دارای اختلال می باشد که مرتکب این جرم شده است یا نه.

https://0rz.tw/lv3zN

 https://v.gd/UYWalS

بر خلاف آنچه در روانشناسی بالینی و دیگر رشته ها رخ می دهد، یعنی مراجعان با اختیار خود به روانشناس مراجعه می کنند، روانشناس قانونی با افرادی سر و کار دارد که با میل و اختیار خودشان نزد او نیامده اند؛ که همین مورد می تواند کار ارزیابی، تشخیص و درمان را بسیار دشوارتر کند چرا که برخی از مراجعان عمداً در برابر تلاش برای کمک مقاومت می کنند. در یک مجله آنلاین به راحتی مشکلاتی راببینید که در این مجلات به آنها رداخته شده است.

نگاهی به قانون در مورد مجرمانی که کنترلی روی رفتار خود ندارند

ماده 150 قانون مجازات اسلامی مقرر می‌دارد: «هرگاه مرتکب جرم در حین ارتکاب، مجنون باشد یا در جرائم موجب تعزیر پس از وقوع جرم مبتلا به جنون شود چنانچه جنون و حالت خطرناک مجنون با جلب نظر متخصص، ثابت و آزاد بودن وی مخل نظم و امنیت عمومی باشد به دستور دادستان تا رفع حالت خطرناک در محل مناسب نگهداری می‌شود.

شخص نگهداری شده یا خویشاوندان او می‌توانند در دادگاه به این دستور اعتراض کنند که در این صورت، دادگاه با حضور معترض، موضوع را با جلب نظر کارشناس در جلسه اداری رسیدگی می‌کند و با تشخیص رفع حالت خطرناک در مورد خاتمه اقدام تأمینی و در غیر این صورت در تأیید دستور دادستان، حکم صادر می‌کند.

این حکم قطعی است ولی شخص نگهداری شده یا خویشاوندان وی، هرگاه علائم بهبود را مشاهده کردند حق اعتراض به این حکم را دارند. این امر مانع از آن نیست که هرگاه بنا به تشخیص متخصص بیماری‌های روانی، مرتکب، درمان شده باشد برحسب پیشنهاد مدیر محل نگهداری او دادستان دستور خاتمه اقدام تأمینی را صادر کند.

بیشتر بخوانید : بیوگرافی بازیگران خارجی

ماده 202 قانون آیین دادرسی کیفری مقرر می‌دارد‌: «هرگاه بازپرس در جریان تحقیقات احتمال دهد متهم هنگام ارتکاب جرم مجنون بوده است، تحقیقات لازم را از نزدیکان او و سایر مطلعان به عمل می‌آورد، نظریه پزشکی قانونی را تحصیل می‌کند و با احراز جنون، پرونده را با صدور قرار موقوفی تعقیب نزد دادستان می‌فرستد.

در صورت موافقت دادستان با نظر بازپرس، چنانچه جنون استمرار داشته باشد شخص مجنون بنابر ضرورت، حسب دستور دادستان به مراکز مخصوص نگهداری و درمان سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتقل می‌شود.

مراکز مذکور مکلف به پذیرش می‌باشند و در صورت امتناع از اجرای دستور دادستان، به مجازات امتناع از دستور مقام قضایی مطابق قانون مجازات اسلامی محکوم می‌شوند.

 

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1619585632438996995

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScR1LOSiWXS7W2zDYFlBIUMcLkDe2yORvMdZSyICGQPK-pCbA/viewform

https://www.crypto-city.com/profile-17683/?link-id=20574

https://www.pinterest.com/pin/901775525368302859

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/256866 /

https://www.acityexplored.com/activity/p/469928 /

https://sociallawy.com/story3283955/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/357155 /

https://www.deshraag.org/activity/p/694859

 

چرا سرمایه گذاری در کلینیک لیزر موهای زائد بهتر از بازارهای مالی است؟

۸ بازديد

عنوان : چرا سرمایه گذاری در کلینیک لیزر موهای زائد بهتر از بازارهای مالی است؟

s5_fpf8.jpg

 

راه اندازی کلینیک های زیبایی و لیزر موهای زائد پس از جنبه های پزشکی و درمانی به یکی از سودآورترین و رو به رشد ترین مشاغل دنیا تبدیل شده است که افراد زیادی در آن سرمایه گذاری می کنند.

اگرچه استانداردهای زیبایی در جوامع و دوران های مختلف همیشه در حال تغییر است، اما تمایل همه افراد به زیباتر شدن امری بدیهی است. به عبارت دیگر، امکان تغییر در ظاهر برای رسیدن به زیبایی ایده آل چیزی نیست که افراد به سادگی آن را از دست بدهند. سابقه طولانی جراحی زیبایی و پلاستیک گواه این گفته است.

اما در سال های اخیر با پیشرفت علم پزشکی و ساخت دستگاه های جدید، افزایش تنوع خدمات زیبایی، وجود کلینیک های تخصصی زیبایی در تمامی شهرها و رویکرد استانداردهای زیبایی به افراد مختلف، سرعت استفاده این خدمات در بین مردم رشد چشمگیری داشته است.

انجام خدمات لیزر موهای زائد یکی از پر طرفدارترین خدمات زیبایی در دنیا و ایران میباشد که این خدمات در مراکز زیادی در کشور در حال انجام میباشد.

همانطور که سرمایه گذاری در هر زمینه ای نیاز به تخصص و تجربه دارد، راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد نیز در صورتی که نکاتی را به دقت رعایت کنید و تمامی مراحل مربوطه را در نظر بگیرید، ایمن و کم خطر خواهد بود. بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری سودآور در این زمینه را دارید، بهتر است ابتدا با تمامی این مراحل آشنا شوید و سپس در هر مرحله از ایجاد کلینیک زیبایی خود از مشاوره و پشتیبانی متخصصان این حوزه بهره مند شوید.

این مقاله توسط شرکت کارمانیا طب واردکننده دستگاه لیزر کندلا و تامین کننده کالا در ترب ، دیجیکالا و ایمالز نگارش شده است. در این مقاله سعی داریم فرصت های سرمایه گذاری در حوزه زیبایی و لیزر موهای زائد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید مانند یک متخصص از این راه درامدزایی داشته باشید.

 

مراحل راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد

 

حال برای شما سوال پیش می آید که برای راه اندازی یک مرکز زیبایی و ارائه خدمات لیزر موهای زائد چه کار هایی باید انجام دهید.

 

  • ثبت کلینیک لیزر زیبایی و اخذ مجوز های لازم
  • انتخاب محل راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر
  • خرید و انتخاب تجهیزات و دستگاه لیزر موهای زائد
  • انتخاب پرسنل مناسب برای راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد
  • طراحی داخلی کلینیک زیبایی
  • بازاریابی و تبلیغات مرکز

 

اکنون که میدانید راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد چه فرایندی دارد شاید با خود بگویید که به عنوان سرمایه گذار بسیار کار سخت و تخصصی میباشد.

بله درست است راه اندازی کلینک های زیبایی کاری تخصصی میباشد حتی برای ثبت و دریافت مجوز های لازم نیاز به یک پزشک عمومی میباشد که راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد را برای عموم مردم دشوار میکند.

مشاوران شرکت کارمانیا طب یکی از بزرگ ترین واردکننده های دستگاه های زیبایی و پزشکی در کشور میتوانند شما را به صورت کامل در خصوص راه اندازی کلینیک زیبایی راهنمایی کنند.

اکنون به عنوان یک سرمایه گذار میتوان راه های آسانتری را برای سرمایه گذاری یا کسب درآمد از کلینیک لیزر موهای زائد انتخاب کنید در ادامه روش های سرمایه گذاری در کسب و کار های لیزر موهای زائد نام میبریم.

 

 

 

روش های سرمایه گذاری در کلینیک های لیزر موهای زائد

 

روش های زیادی وجود دارند که شما بتوانید در سود استثنایی مراکز لیزر موهای زائد سهیم باشید:

 

1.مشارکت در خرید دستگاه های لیزر موهای زائد

افراد زیادی وجود دارند که قصد راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد را در شهر شما دارند ولی برای تامین بودجه خود دچار مشکل هستند چون خرید دستگاه های لیزر موهای زائد ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد.

شما میتوانید به عنوان شریک کسب و کار یک دستگاه لیزر موهای زائد خریداری کنید و در اختیار صاحبان کلینیک زیبایی قرار دهید و درصدی از سود مرکز را برای خود بردارید.

 

2.مشارکت به عنوان پرسنل کلینیک زیبایی

اگر تخصص خاصی دارید که میتوانید در یک مرکز زیبایی کار کنید و آن مرکز به شما نیاز دارد میتوانید با سرمایه گذاری در مرکز و همچنین کار کردن در آن مرکز به جای دریافت حقوق ماهیانه در خواست سود شراکت داشته باشید.

 

3.مشارکت در ساختمان محل راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر

اگر شما ساختمان تجاری یا محل مناسبی برای راه اندازی مرکز زیبایی و لیزر دارید میتوانید با فراخواندن افراد متخصص و دعوت به همکاری و شراکت، شروع به راه اندازی و کسب درآمد از کلینیک زیبایی کنید.

 

4.مشارکت در افزایش مشتری کلینیک های زیبایی

اگر شما یک متخصص بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، بیوتی بلاگر، آرایشگر و یا متخصص سایر روش های جذب مشتری هستید میتوانید با همکاری با کلینیک های زیبایی با مقداری سرمایه گذاری و استفاده از تخصصتان باعث افزایش مشتریان کلینیک زیبایی شوید این موضوع افزایش درآمد مرکز را به دنبال دارد.

مطمئن باشید هیچ پزشک یا صاحب مرکز لیزر موهای زائدی دوست ندارد انبوهی از مشتری و این شراکت سود آور را از دست بدهد.

 

میزان سود راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد

 

به گزارش سایت کارمانیا طب راه اندازی مرکز لیزر و زیبایی یکی از سود آور ترین بیزنس های حال حاضر کشور میباشد.

سودی که از مرکز لیزر موهای زائد به دست می آورید به مبلغی که برای خدمات خود هزینه میکنید بستگی دارد، درآمد شما به مقدار هزینه و سرمایه گذاری در مرکز لیزر بستگی دارد. بنابراین، قیمت‌هایی که برای درمان‌های خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم هستند، آنها باید پتانسیل کسب سود را داشته باشند، در حالی که برای مشتری هدف شما جذاب باشند.

اگر بخواهیم از میزان درآمد کلینیک های زیبایی در خارج از کشور بگوییم در اروپا سالن‌های زیبایی از حداقل 4000 دلار در ماه برای صاحبان خود درآمد دارند، بنابراین بسته به اندازه سالن خود، می‌توانید پتانسیل درآمد سالن شخصی خود را بررسی کنید. در اروپا اگر سالن خود را به خوبی اداره کنید، می توانید 50000 تا 100000 دلار یا بیشتر درآمد کسب کنید.

حال ما در ایران زندگی میکنیم شرکت کارمانیا طب وارد کننده دستگاه های لیزر موهای زائد مراکز زیادی را در کشور تجهیز کرده است و از میزان درآمدزایی کلینیک های زیبایی و لیزر با خبر میباشد طبق گزارشی که این شرکت تهیه کرده است درآمد مراکز لیزر از ماهی چند ده میلیون تومان تا ماهیانه چند صد میلیون تومان متغیر بوده است.

طبق گزارش شرکت کارمانیا طب مراکز لیزر موهای زائدی در کشور وجود دارند که درآمد خالص چندین میلیاردی به صاحبان خود میدهند که این موضوع برای عموم مردم غیر قابل باور میباشد.

 

 

 

چرا سرمایه گذاری در راه اندازی کلینیک زیبایی بهتر از بازارهای مالی است؟

 

حال میرسیم به سوال اصلی که چرا نباید در بازارهای مالی سرمایه گذاری کرد؟ همانطور که قبلا در مقاله 3 روش سرمایه گذاری مطمئن توضیح داده ایم، بازارهای مالی اعمم از بازار بورس، فارکس، کریپتو و ... نیاز به دانش و علم دارد. متخصصان این بازار ها همیشه توصیه میکنند که بدون دانش آکادمیک وارد این بازارهای پر ریسک و خطر نشوید.

در سال های اخیر با وجود شبکه های اجتماعی و عده ای استاد نمای اینستاگرامی و تبلیغات عجیب و غریب و وعده های سودهای ماورایی عده ی زیادی از هموطنان ما سرمایه خود را در بازار بورس و ارزهای دیجیتال از دست دادند.

این موضوع باعث شده است که دید عموم مردم نسبت به بازارهای مالی خراب شود اما همانطور که در ابتدا عرض کردیم میتوان با کسب دانش و تجربه در بازارهای مالی به سود نشست.

اما آیا چنین چیزی برای عموم مردم امکان دارد؟ جواب قاعدتا خیر است طبق گزارشات سایت های بین المللی مالی بیش از 90 درصد افراد در بازارهای مالی دچار ضرر و زیان میشوند پس اگر شما میخواهید جزء آن 90 درصد ضررده بازار های مالی نباشید حتما به کسب دانش و تجربه در این بازارها بپردازید و در غیر این صورت به طور کامل از بازارهای مالی دوری کنید.

پیشنهاد ما در این مقاله ابتدا سرمایه گذاری بر روی کسب و کار خودتان میباشد زیرا ممکن است شما با کسب دانش بیشتر در کاری که تخصص آن را دارید و با کمی هزینه و کسب دانش بیشتر بتوانید به گونه ای کسب و کار و درآمد خود را افزایش دهید که دیگر هیچ نیازی به سرمایه گذاری در بازار دیگری را نداشته باشید و بتوانید کسب و کار خود را به طور کامل متحول کنید.

اگر جزء کسانی هستید که در ابتدای راه میباشید و هنوز تخصص و دانشی در هیچ کسب و کاری ندارید ابتدا سعی کنید دانش خود را در زمینه ای که به آن علاقه دارید بالا ببرید و از آن به کسب درآمد برسید و به تبلیغات کسب و کارهای مختلف توجه نکنید چون شما به هر کاری که علاقمند باشید درآن میتوانید به درآمد دلخواه خود برسید و سرمایه گذاری در کسب و کار های دیگران و بازارهای مالی بدون دانش و تجربه شما را به ورطه نابودی و ناامیدی میکشاند.

راه اندازی کسب و کار کلینیک زیبایی و درآمد از مراکز لیزر پیشنهاد ما برای کسانی بود که میخواهند در کاری سرمایه گذاری و کسب تجربه کنند چون این کار بسیار کم ریسک و با بازه سودی بالا میباشد ولی قبل از راه اندازی هر کسب و کاری در مورد آن تحقیق کنید.

مشاوران شرکت کارمانیا طب همواره به شما در خصوص راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد مشاوره میدهند.

https://justpaste.it/3v3t9

https://www.atlasobscura.com/users/simpsonnancy3

https://trello.com/u/simpsonnancy3

https://www.diigo.com/user/simpsonnancy3

https://www.blogtalkradio.com/simpsonnancy3

https://gitlab.com/SimpsonNancy3

https://www.viki.com/users/simpsonnancy3_835/about

https://visual.ly/users/simpsonnancy3/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/simpsonnancy3

https://parsizi.ir/98916-dastgah-lasser-titaniom/

 

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر

۱۰ بازديد

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر


مهندسی کامپیوتر رشته‌ای است که به طراحی و ساخت اجزای مختلف رایانه می‌پردازد و اهمیت زیادی دارد. هدف این رشته تربیت افرادی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و مجموعه‌های سخت‌افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود، نگهداری، عیب‌یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند. طراحی، شبیه سازی، فرآوری، پردازش، سنجش، آموزش و ویرایش تمام مفهوم‌هایی هستند که با بیشترین دقت و در کوتاه‌ترین زمان‌ در برنامه‌های نرم‌افزاری رایانه انجام می‌شوند. لذا هدف از این رشته تربیت نیروی متخصص برای انجام امور فوق است. این رشته در کشور ما نیز اهمیت بسیار داشته و تا مقطع دکتری تدریس می‌شود. مهندسی‌ کامپیوتر در مقطع‌ کارشناسی‌ دارای‌ دو گرایش‌ سخت‌افزار و نرم‌افزار و آی‌تی (فناوری اطلاعات) است‌.

تفاوت علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر


هر دوی این رشته ها شباهت های زیادی با هم دارند؛ اما آن چه که این دو را از هم متمایز می کند، این است که در مهندسی کامپیوتر تمرکز بر روی جنبه های عملی استفاده از کامپیوتر است، اما در علوم کامپیوتر مباحث تئوری بیشتر بوده و به ریاضیات نزدیک تر است.

توانایی های فارغ التحصیلان


فارغ التحصیلان این مقطع توانایی های زیادی دارند که می توانند مشکلات زیادی را حل کنند. از جمله ی این توانایی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1- بررسی و شناخت نرم افزارها و سخت افزارهای جدید و به کارگیری آن ها

2- بررسی کمبودها و نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری بخش های صنعت و خدمات و تدوین نیازهای آنها، امکان سنجی و تعیین ابزار و نیروی انسانی لازم برای رفع کمبودها

3- تجزیه و تحلیل سیستم های کوچک و متوسط نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه راه حل مناسب برای اجرای آن ها

4- طراحی مجموعه های کوچک و متوسط نرم افزاری و سخت افزاری و تولید طرح های اجرایی برای آن ها

5- اجرای طرح های کامپیوتری، نصب، آزمایش و آموزش آن ها

6- پشتیبانی و نگه داری سیستم های نرم افزاری شامل شناسایی خطاها، رفع خطاها و افزودن امکانات جدید به سیستم ها

7- عیب یابی کامپیوترها و سیستم های کامپیوتری و رفع عیب ها

8- شناسایی فنون جدید طراحی و ساخت رایانه و ارزیابی و به کارگیری آن ها

همه ی این توانایی های هم به کارشناسان نرم افزار و هم سخت افزار مربوط می شود، اما روشن است که کارشناسان نرم افزار در محدوده مسائل نرم افزاری توانایی بیشتری دارند و برعکس کارشناسان سخت افزار در محدوده مسائل سخت افزاری از توانایی بیشتری برخوردارند.

فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر


مهندسی کامپیوتر علمی اساسی و مهم در دنیای دیجیتال است. فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر قادر هستند که در شناخت و نحوه عملکرد، طراحی و ساخت، نگه داری و پشتیبانی و تحلیل هر یک از سخت افزار و نرم افزار های رایانه ای و سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت نمایند.

علاوه بر این بررسی کمبودها و نیازهای سیستم های کامپیوتری و همچنین نصب، اجرا و آزمایش را هم می توانند انجام دهند. تمامی موسسات دولتی، ادارات، وزارتخانه ها و شرکت های کامپیوتری بازار کار این رشته محسوب می شوند.

در رشته مهندسی کامپیوتر افراد پس از کسب مهارت و دانش کافی جذب این موسسات شده و همچنین می تواند به عنوان کارآفرین در بازار شرکت دایر کنند و خدمات کامپیوتری ارائه دهند که البته به این شکل باعث جذب نیروهای جوان و متخصص این حوزه و اشتغال زایی خواهند شد.

http://gg.gg/1309xr

https://bit.ly/3J1cJzE

https://did.li/yIL5q

https://mub.me/s7mg

https://t.ly/BhxWg

http://s.ecmaps.de/YRGxd

https://cutt.ly/69qxcky

https://is.gd/AHHI5K

https://shrtco.de/wWbG64

https://9qr.de/wWbG64

گرایش های مقطع لیسانس


رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی دارای دو گرایش سخت افزار و نرم افزار است که در مقطع کارشناسی تفاوت زیادی با هم ندارند.

گرایش سخت افزار


شامل فعالیت های آموزشی، پژوهشی و صنعتی در خصوص قطعات، بردها، تجهیزات و در نهایت سیستم های کامپیوتری در مقیاس های مختلف است.

گرایش نرم افزار


هدف این گرایش آموزش و پژوهش در زمینه زبان های مختلف برنامه نویسی، سیستم های عامل مختلف و طراحی انواع الگوریتم ها می باشد.

بازار کار، درآمد و حقوق


با پیشرفت علم هر روز نیاز به متخصصان رایانه بیشتر احساس می شود. که اگر افراد با پشتکاری باشند با مشکل بیکاری رو به رو نمی شود. مخصوصا مهندسین نرم افزار فرصت های شغلی زیادی دارند و برای کارکردن نیاز به امکانات و تجهیزات زیادی ندارند. فارغ التحصیلان این رشته سریعا جذب بازار کار می شوند. حتی دانشجویان دو سال آخر این رشته نیز می توانند وارد بازار کار شده و فعالیت کنند. برای این افراد امکان کار در شرکت های تولید کننده قطعات و دستگاه ها و مراکز صنعتی تولیدی بسیار فراهم است و از نظر سطح درآمدی هم با توجه به دانش و پشتکار شخصی در حد قابل قبول و ایده آلی قرار دارند. از طرفی با توجه به استفاده روزافزون از شبکه اینترنت زمینه کار در این موضوع نیز بسیار مهیاست.

توانایی های مورد نیاز برای مهندسی کامپیوتر


این افراد باید ریاضی‌ قوی‌ داشته‌ باشند و توانایی‌ در زمینه‌ فیزیک‌ هم داشته باشند. همچنین‌ لازم‌ است‌ که‌ فردی‌ خلاق‌ باشد تا بتواند مسائل‌ را از راه‌حل‌های‌ ابتکاری‌ حل‌ کند. راه‌ حل‌هایی‌ که‌ کمترین‌ هزینه‌ و بهترین‌ کارایی‌ را داشته‌ باشد.

توانایی علمی


این افراد باید سخت کوش و با پشتکار باشند زیرا رشته رایانه رشته پویایی است و همیشه باید اطلاعاتش به روز بوده و به دنبال فراگرفتن مطالب جدید باشد. مهندس رایانه باید ریاضی و فیزیکش قوی باشدو خلاق باشد تا بتواند مسایل را از راه های ابتکاری حل کند.

منبع:

www.pjmi.ir

https://www.party.biz/forums/topic/88222/when-choosing-the-quality/view/post_id/593981

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/02/06/patience-pays

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/build-nft-virtual-reality-marketplace-like-decentraland?page=2

http://poredak.netfreehost.com/poredak-post-4632915.html#4632915

https://jagdverband.23video.com/bundesjagertag

https://www.tripadvisor.com/Profile/pjmiirp

https://www.4shared.com/u/uwTEGj8b/hicew33434.html

https://disqus.com/by/pjmiir1082/about/

https://www.ted.com/profiles/39828495/about

https://www.pjmi.ir/instagram-free-download-sites/

https://worldcosplay.net/member/1103199